Ilyen még nem
volt!
A tréninget az
Adobe több éves tapasztalattal rendelkező szakemberei vezették,
kifejezetten a közép- és kelet-európai térség, és azon belül is most
elsősorban a magyarországi viszonteladók számára. Az előadások az
Adobe és korábbi Macromedia termékek értékesítését segítő
információkat tartalmaztak, és nagyban hozzájárulhatnak a
szoftvereladás üzleti sikereihez.
Dátum:
2006. április 24.
Helyszín:
Danubius Thermal & Conference Hotel Helia,
Főbb témák:
- A megújult
Adobe, az Adobe Közép- és Kelet-Európában
-
Termékpozicionálás
- Értékesítési
stratégiák
-
Versenyelőnyök
- Az
értékesítést segítő főbb termékjellemzők
Az
Adobe terveiben térségünk kiemelt területként szerepel
Mindezt Selami
Gül, az Adobe délkelet-európai, egyben magyar- és törökországi
régióvezetője mondta, aki a magyarországi Adobe viszonteladói
továbbképzés első állomásaként érkezett Budapestre.

Az
Adobe sohasem volt olyan erős, mint most: a Macromediával történt
egyesülés végleg lezárult, és ami a legpozitívabb, mindez a lehető
leggördülékenyebben ment végbe. Így a két cég, illetve azok
fejlesztőcsapatai immár együttesen készíthetnek jobbnál jobb kreatív
szoftvereket. Az együttműködés újabb eredménye az elnevezésen és a
már megjelent
Web Bundle, a
Video Bundle és a
Design Bundle új
szoftvercsomagokon kívül a lokalizált Macromedia termékek
megjelenése lesz. Azt, hogy mely szoftverek milyen sorrendben
kerülnek sorra, még nem lehet pontosan tudni, de mindenesetre
örömteli, hogy a jövőben már magyar nyelvű Macromedia programokkal
is dolgozhatunk.
Szintén az
Adobe erősödését mutatja, hogy régiónkban is komolyabb aktivitásba
kezdett: összesen 18 helyszínre látogatnak el a vállalat szakemberei
és specialistái, ahol továbbképzést tartanak az adott ország Adobe
viszonteladóinak. Természetesen a fejlesztésnek csak az első lépése
a viszonteladói tréning, amelyet továbbiak követnek majd.

Miért előnyös a felhasználók, vásárlók számára egy ilyen
rendezvénysorozat?
Amellett, hogy az Adobe szoftvereket értékesítő kereskedők első
kézből ismerhetik meg az újdonságokat, számtalan olyan információ
birtokába is juthatnak, amelyeknek a segítségével hatékonyabban
szolgálhatják ki a vásárlókat. Egyúttal sokkal jobban segíthetik
őket a céljuknak leginkább megfelelő Adobe szoftver kiválasztásában.
A gyakori konzultációk, megbeszélések pedig elősegítik a piaci
változásokra való gyorsabb reagálást, így a felhasználók újonnan
felmerülő igényeit is hamarabb kiszolgálhatják a viszonteladók.
Megújult az
Adobe hivatalos honlapja
A látványos
külső letisztult, egyúttal átláthatóbb felépítést takar. Emellett a
tartalomban is komoly előrelépést tett az új Adobe.com.
Az oldal
nagy előnye, hogy a szemnek kellemes design nem megy a
használhatóság rovására, hanem kiegészíti azt. Első pillantásra
észrevehetjük, hogy immár az Adobe és Macromedia termékeket egyaránt
megtalálhatjuk az
Adobe.com-on. Kiemelt,
első helyre került a menüben a Solutions, azaz megoldások
szekció - ez jelzés arra nézve is, hogy a vállalat a komplex
megoldások irányába mozdul. Láthatjuk azt is, hogy az üzleti
megoldások és technológiák is jelentős hangsúlyt kaptak, ugyanakkor
ez nem jelenti azt, hogy az egyéni felhasználók háttérbe
szorulnának. A termékleíró oldalak új, hasznos információkkal
bővültek, több lett a támogatás, és megújult a Downloads -
vagyis a letöltés - rovat is.
Az Adobe hivatalos oldala továbbra is a
www.adobe.com címen
található.
|