Ilyen még nem volt!

 

A tréninget az Adobe több éves tapasztalattal rendelkező szakemberei vezették, kifejezetten a közép- és kelet-európai térség, és azon belül is most elsősorban a magyarországi viszonteladók számára. Az előadások az Adobe és korábbi Macromedia termékek értékesítését segítő információkat tartalmaztak, és nagyban hozzájárulhatnak a szoftvereladás üzleti sikereihez.

 

Dátum: 2006. április 24.

Helyszín: Danubius Thermal & Conference Hotel Helia,

 

Főbb témák:

- A megújult Adobe, az Adobe Közép- és Kelet-Európában

- Termékpozicionálás

- Értékesítési stratégiák

- Versenyelőnyök

- Az értékesítést segítő főbb termékjellemzők



Az Adobe terveiben térségünk kiemelt területként szerepel

 

Mindezt Selami Gül, az Adobe délkelet-európai, egyben magyar- és törökországi régióvezetője mondta, aki a magyarországi Adobe viszonteladói továbbképzés első állomásaként érkezett Budapestre.

Az Adobe sohasem volt olyan erős, mint most: a Macromediával történt egyesülés végleg lezárult, és ami a legpozitívabb, mindez a lehető leggördülékenyebben ment végbe. Így a két cég, illetve azok fejlesztőcsapatai immár együttesen készíthetnek jobbnál jobb kreatív szoftvereket. Az együttműködés újabb eredménye az elnevezésen és a már megjelent Web Bundle, a Video Bundle és a Design Bundle új szoftvercsomagokon kívül a lokalizált Macromedia termékek megjelenése lesz. Azt, hogy mely szoftverek milyen sorrendben kerülnek sorra, még nem lehet pontosan tudni, de mindenesetre örömteli, hogy a jövőben már magyar nyelvű Macromedia programokkal is dolgozhatunk.

 

Szintén az Adobe erősödését mutatja, hogy régiónkban is komolyabb aktivitásba kezdett: összesen 18 helyszínre látogatnak el a vállalat szakemberei és specialistái, ahol továbbképzést tartanak az adott ország Adobe viszonteladóinak. Természetesen a fejlesztésnek csak az első lépése a viszonteladói tréning, amelyet továbbiak követnek majd.


Miért előnyös a felhasználók, vásárlók számára egy ilyen rendezvénysorozat?

Amellett, hogy az Adobe szoftvereket értékesítő kereskedők első kézből ismerhetik meg az újdonságokat, számtalan olyan információ birtokába is juthatnak, amelyeknek a segítségével hatékonyabban szolgálhatják ki a vásárlókat. Egyúttal sokkal jobban segíthetik őket a céljuknak leginkább megfelelő Adobe szoftver kiválasztásában. A gyakori konzultációk, megbeszélések pedig elősegítik a piaci változásokra való gyorsabb reagálást, így a felhasználók újonnan felmerülő igényeit is hamarabb kiszolgálhatják a viszonteladók.

 

Megújult az Adobe hivatalos honlapja

 

A látványos külső letisztult, egyúttal átláthatóbb felépítést takar. Emellett a tartalomban is komoly előrelépést tett az új Adobe.com.

 

Az oldal nagy előnye, hogy a szemnek kellemes design nem megy a használhatóság rovására, hanem kiegészíti azt. Első pillantásra észrevehetjük, hogy immár az Adobe és Macromedia termékeket egyaránt megtalálhatjuk az Adobe.com-on. Kiemelt, első helyre került a menüben a Solutions, azaz megoldások szekció - ez jelzés arra nézve is, hogy a vállalat a komplex megoldások irányába mozdul. Láthatjuk azt is, hogy az üzleti megoldások és technológiák is jelentős hangsúlyt kaptak, ugyanakkor ez nem jelenti azt, hogy az egyéni felhasználók háttérbe szorulnának. A termékleíró oldalak új, hasznos információkkal bővültek, több lett a támogatás, és megújult a Downloads - vagyis a letöltés - rovat is.


Az Adobe hivatalos oldala továbbra is a www.adobe.com címen található.