Tech. Spec. Info :
Az Office Professional 2010 kiadás minden szükséges funkciót tartalmaz ahhoz, hogy gyakorlatilag bárhonnan elkészíthesse, szerkeszthesse és megoszthassa a kívánt dokumentumokat, és a legkiválóbb eszközöket biztosítja cége és a projektek hatékony irányításához.
.
Microsoft Office Professional 2010 gyártói weboldal Microsoft Office Professional 2010
Az Office Professional 2010 kiadás minden szükséges funkciót tartalmaz ahhoz, hogy gyakorlatilag bárhonnan elkészíthesse, szerkeszthesse és megoszthassa a kívánt dokumentumokat, és a legkiválóbb eszközöket biztosítja cége és a projektek hatékony irányításához.
Mit tartalmaz
- Word
- Excel
- Access
- PowerPoint
- OneNote
- Publisher
- OutlookNövekvő nyereség, átlátható üzletmenet
Az Excel 2010 azonnali használatra kész sablonjai segítségével egyszerűen kezelheti cége pénzforgalmát és egyéb pénzügyeit. A megújult adatelemzési eszközök használatával rendszerezheti cége pénzügyeit, és könnyűszerrel megjelenítheti az adatokban mutatkozó trendeket a jobb döntéshozatal érdekében.
A Word, az Excel és a PowerPoint 2010 webes verziói segítségével utazás közben is elérheti, szerkesztheti és megoszthatja a szükséges dokumentumokat, számolótáblákat és bemutatókat.
Az Access 2010 felhasználóbarát sablonjai alapján könnyen készíthet professzionális adatbázisokat.
Az ügyfelek jobb elérése és egyszerűbb nyilvántartása
A Word és a PowerPoint 2010 egyszerűen kezelhető dokumentumformázási funkcióinak, szövegeffektusainak és fényképszerkesztő eszközeinek használatával professzionális megjelenésű jelentéseket és bemutatókat készíthet.
A Publisher 2010 előformázott tervezősablonjainak gyűjteményével dinamikus marketinganyagokat állíthat elő.
Az Outlook 2010 használatával bármely számítógépről vagy mobiltelefonról is rendszerezheti és kezelheti üzleti partnerei elérhetőségi adatait.
A nagy teljesítményű eszközökkel időt és energiát takaríthat meg
Az Office immár valamennyi programjában elérhető, intuitív módon használható menüszalag segítségével gyorsan elérheti a szükséges eszközöket és elvégezheti a feladatokat.
Munkatársai időbeosztását és a feladatokat könnyedén egyeztetheti az Outlook 2010 programban, így mindenki egymással összhangban dolgozhat.
Munkatársait egy egyszerűen használható digitális jegyzetfüzet segítségével láthatja el a projektekkel kapcsolatos friss információkkal. A OneNote 2010 programban egyetlen helyen gyűjtheti össze feljegyzéseit, a dokumentumokat és egyéb anyagokat, majd az információkat a weben keresztül is kezelheti és megoszthatja a csapat többi tagjával.
1Hatékonyabban kezelhető ügyfélkapcsolatok.
Az Excel 2010 alkalmazásban az értékesítési adatok elemzésével gyorsan azonosíthatja a legjövedelmezőbb lehetőségeket.
2A szükséges eszközök gyorsan elérhetők.
Az új Microsoft Office Backstage™ nézet és a továbbfejlesztett menüszalag segítségével gyorsan megtalálhatja a szükséges feladatokat és parancsokat, így hatékonyabban végezheti munkáját.
3A bemutatók fényképekkel és videókkal gazdagíthatók.
Az új fénykép- és videoszerkesztő eszközök használatával fotókat és mozgóképeket ágyazhat be a PowerPoint 2010-bemutatókba, és közvetlenül az alkalmazásban szerkesztheti és formázhatja őket.
4A jelentések és a bemutatók révén kiemelkedhet versenytársai közül.
A Word 2010 könnyen használható fényképszerkesztő eszközeivel, szövegeffektusaival és SmartArt-ábráival bármelyik egyszerű dokumentumnak kifinomult külsőt kölcsönözhet.
5Egyszerűen készíthet és nyomtathat marketinganyagokat.
A Publisher 2010 előformázott tervezősablonjaival megnyerő brosúrákat, hírleveleket és e-maileket készíthet. A sablonokat saját igényeinek megfelelően testre szabhatja, majd a Nyomtatás és előnézet funkcióval egyidejűleg tekintheti meg a lapok mindkét oldalát, több oldalt, az oldalhatárokat és más elemeket, hogy a nyomtatás már az első alkalommal a kívánt eredményt hozza.
6Több hasznos információ nyerhető az adatokból.
Az Excel 2010 értékgörbéi segítségével felszínre hozhatja az üzleti információkban és a költségvetésekben rejlő trendeket. Ezek a minidiagramok lehetővé teszik a pénzügyi adatokban jelentkező változások könnyű felismerését.
7Rendezett postaládák.
Az Outlook 2010 új Témakör nézete megkönnyíti az e-mailek kezelését és nyomon követését.
8A különböző projektek adatai közös helyen rendszerezhetők.
A OneNote 2010 programmal közös digitális jegyzetfüzetben tárolhatja feljegyzéseit, médiafájlokat, dokumentumokat és egyéb anyagokat, és a jegyzetfüzeteket egyszerűen megoszthatja munkatársaival.
9Az üzleti adatok jól hasznosíthatók.
Az Access 2010 továbbfejlesztett kész sablonjai és egyszerű jelentéstervezője segítségével nyilvántarthatja a leltári eszközöket, a készleteket és az ügyfelek adatait. A sablonok alapján könnyedén készíthet professzionális adatbázisokat, majd testre szabhatja és bővítheti őket a szükséges mezőkkel és funkciókkal.
10A dokumentumok utazás közben is könnyedén elérhetők és megoszthatók.
Látványos dokumentumokat, bemutatókat és számolótáblákat hozhat létre, feltöltheti őket a webre, és az Office-webalkalmazások használatával bárhonnan elérheti, szerkesztheti és megoszthatja a fájlokat, ahol rendelkezik internetkapcsolattal.