Garancia, termék információ, driver letöltés
Hogy könnyebben eligazodjon... Gyártóink weboldalai: Acer, Asus, Dell, Toshiba, MSI ...
A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló tájékoztató (3. melléklet a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelethez)
-
Kellékszavatosság:
- Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?
Ön a Klick Computer Hungary Kft. hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.
-
Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?
Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti. Használt dolog esetén ez a határidő legfeljebb egy év.
-
Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?
Ön a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.
-
Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?
A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a Klick Computer Hungary Kft. vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.
- Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?
-
Termékszavatosság:
-
Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?
Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön – választása szerint – az 1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.
-
Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?
Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.
-
Milyen esetben minősül a termék hibásnak?
A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.
-
Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.
-
Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.
-
A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?
A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
- a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
- a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
- a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania. Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. >Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.
-
Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?
-
Jótállás:
-
Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?
Hibás teljesítés esetén szerződés/jogszabály alapján a Klick Computer Hungary Kft. jótállásra köteles.
-
Önt milyen jogok és milyen határidőn belül illetik meg jótállás alapján?
A Magyar Köztársaság területén történt vásárlás esetén:
- 10-100 ezer forintért megvásárolt termékekre legalább 1 év a jótállás.
- 100-250 ezer forintért megvett termékek esetében legalább 2 év a garancia.
- 250 ezer forintnál drágább termékek esetében pedig minimum 3 év a jótállási idő.
(ettől hosszabb időtartam esetében a termék adatlapján feltüntetett ideig) terjedő, a 15/2003 (IX.22.). Kormányrendelet szerint kötelező jótállást vállalunk, a jótállás a fogyasztó törvényből eredő jogait nem érinti, és nem korlátozza. -
Mikor mentesül a vállalkozás a jótállási kötelezettsége alól?
A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett. Felhívom a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont Önt a jótállásból fakadó jogok az 1. és a 2. pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.
-
Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?
Acer Termék információk
Acer driver letöltés Acer Bolt Online Vásárlás árlista Acer Garancia 2011.01Amennyiben garanciális problémája merül fel Acer termékével kapcsolatban, kérjük, forduljon az Acer közép-kelet-európai szervizközpontjához, amely Csehországban van, de az alábbi telefonszámon elérhető.
Az Acer központi szervizének ügyfélszolgálata (munkanapokon 9-17 óráig):
Szervizgarancia visszaszállítással szolgáltatásunk így egyedülálló módon az Ön kényelmét szolgálja: Önnek mindössze két telefonhívásába kerül, és a rossz készüléket futár viszi el a szervizbe, majd a javítás után ugyanígy viszi vissza Önnek. Természetesen, amennyiben garanciális problémáról van szó, a termék szállításának költsége minket terhel.
Garanciális idő termékcsoportonkéntMobil számítógépek (notebookok)Az Acer notebookok egységesen 1 év garanciával kerülnek forgalomba. Az alap garanciális idő legfeljebb 3 évre kiterjeszthető az Acer Advantage garanciakiterjesztéssel. Ezen szolgáltatást a termék megvásárlásától számított 360 napon belül kell érvényesíteni/regisztrálni, ez idő alatt bármikor megvásárolható. Amennyiben a notebook véletlen sérüléseit is lefedő garanciakiterjesztést vásárol, úgy a regisztrációra 90 nap áll rendelkezésére. Bővebb információt a www.aceradvantage.com oldalon talál. Kérjük, hogy ez ügyben lépjen kapcsolatba kereskedőjével. A tartozékként szállított akkumulátorokra és az akkumulátor-töltőkre a kiterjesztés nem vonatkozik, azokat 1 éves jótállási idővel értékesítjük. A kivételek megismerése érdekében, kérjük, vegye fel a kapcsolatot az Acer hivatalos magyarországi szervizével vagy az Acer Computer Magyarországgal. Asztali számítógépekAz Acer asztali számítógépek a törvény által előírt alap garanciális idővel kerülnek forgalomba. Az alap garanciális idő legfeljebb 3 évre kiterjeszthető, amennyiben az Acer Advantage garanciakiterjesztést megvásárolják. Ezen kiterjesztést a termék megvásárlásától számított 360 napon belül kell érvényesíteni/regisztrálni, ez idő alatt bármikor megvásárolható. Bővebb információt a www.aceradvantage.com oldalon talál. Kérjük, hogy ez ügyben lépjen kapcsolatba a kereskedőjével. A kivételek megismerése érdekében, kérjük, vegye fel a kapcsolatot az Acer hivatalos magyarországi szervizével vagy az Acer Computer Magyarországgal. Kézi számítógépek (PDÁ-k)Az Acer kézi számítógépeket 2006. július 1-jétől 1 év garanciával értékesítjük. A PDA-készülékek LCD-kijelzőjének pixelhiba-irányelvét az oldal alján található linken letöltheti. ProjektorokAz Acer projektorokat 2 év garanciával értekesítjük. Az alap garanciális idő 3 évre kiterjeszthető, amennyiben az Acer Advantage garanciakiterjesztést megvásárolják. Ezen kiterjesztést a termék megvásárlásától számított 360 napon belül kell érvényesíteni/regisztrálni, ez idő alatt bármikor megvásárolható. Bővebb információt a www.aceradvantage.com oldalon talál. Kérjük, hogy ez ügyben lépjen kapcsolatba a kereskedőjével. A projektor lámpájára 90 nap garanciát vállalunk. SzerverekAz Acer szervereket 3 éves garanciával értékesítjük. MonitorokAz Acer monitorokat 3 éves garanciával értékesítjük. A kivételek megismerése érdekében, kérjük, vegye fel a kapcsolatot az Acer hivatalos magyarországi szervizével vagy az Acer Computer Magyarországgal. Felhívjuk figyelmét, hogy a TFT LCD monitoroknál és az LCD-vel szerelt egyéb termékeknél esetleg előforduló pixelhibák nem minősülnek garanciális hibának, csak a szabvány által megadott kirívó esetekben. Bővebb információt a pixelhibák elfogadható mennyiségéről itt találhat: |
|
Asus Termék információk
Asus driver letöltés Asus Bolt Online Vásárlás árlista Asus Garancia 2011.01Mielőtt készülékéhez szervizszolgáltatást igényelne, kérjük keresse fel az ASUS támogatási weboldalát a http://support.asus.com/ címen. Az ASUS támogatási oldaláról érheti el a legfrissebb illesztő- és segédprogramokat, technikai információkat, hozzáférhet a termékeinkről gyűjtött tudásbázishoz, illetve online fórumainkon több ezer ASUS felhasználóval megoszthatja tapasztalatait, felteheti kérdéseit. Az itt található információk és anyagok segítségével a készülékekkel felmerülő legtöbb probléma gyorsan és fájdalommentesen megoldható, így gyakran elkerülhető a szervizbe küldés, és kimaradás nélkül használhatja készülékét.
Magyar nyelvű technikai támogatáshoz kérjük, vegye fel a kapcsolatot technikai támogatással foglalkozó kollégáinkkal a http://vip.asus.com/eservice/techserv.aspx oldalon keresztül, melynek felülete kényelmes és egyszerű használatot tesz lehetővé. Ez az e-mail alapú, jól követhető és dokumentálható rendszer gyors és hatékony problémakezelést tesz lehetővé. Az itt feltett technikai jellegű kérdésekre munkanapokon 24 órán belül e-mailben válaszolnak kollégáink.
+36-1-505-4561 telefonszámon. Ügyfélszolgálatunk készséggel nyújt segítséget mind a hibaazonosításban és a hiba megoldásában, mind az esetlegesen szükséges szervizfolyamat indításában és egyéb, nem kereskedelmi/értékesítési jellegű kérdések megválaszolásában.
A jótállási feltételekről, a jótálláson belüli javításokról és a jótálláson kívüli javítások feltételeiről bővebben készülékének jótállási jegyén, illetve a szervizszolgáltatás feltételei dokumentumban talál információt.
|
|
Mielőtt készülékéhez szerviz szolgáltatást igényelne, kérjük keresse fel üzletünket. Technikai információkat, tapasztalatainkat megosztjuk Önnel, felteheti kérdéseit. A készülékekkel esetlegesen felmerülő legtöbb probléma gyorsan és ügyesen megoldható, így gyakran elkerülhető a szervizbe küldés, és kimaradás nélkül használhatja készülékét.
A tőlünk vásárolt Dell termékekhez ingyenes a technikai támogatás! Ha messzeb lakik, akkor e-mailben is igénybe veheti.
Dell garancia ellenőrzés: Dell garancia ellenőrzésDell Termék információk Dell driver letöltés Dell Bolt Online Vásárlás árlista Dell GaranciaGaranciális Dell szervíz: Dell Call center, garanciális központi telefonszám: +36 80 016 157 Dell Contact: Web Page:Dell Support |
|
Termék információk Toshiba Technikai Támogatási Központ Toshiba Bolt Online Vásárlás árlista Toshiba Garancia 2011.09
Name: FixDirect Kft |
|
Canon Termék információk
Canon driver letöltés Canon Bolt Online Vásárlás árlista Canon Garancia 2011.12
2010.04.15-től a jótállási időn belüli Canon nyomtató- és faxeszközöket a Szervizpark Kft. szervizeli. |
|
Termék információk
Logitech Bolt Online Vásárlás árlista Logitech Garancia 2012.06LOGITECH TERMÉKEK SZERVIZELÉSÉNEK FELTÉTELEI
FIXIT Hungary Kft. Szentpéteri Kapu 80. 3526 Miskolc Hungary E-mail: logitech@hu.fixit-service.com |
Vásároljon webáruházunkban! Informatikai rendszerek Önnek!
Akciós laptop ajánlatok! Notebook, laptop akció két hetente!
Ingyenes házhozszállítás ( 100e Ft feletti vásárlás esetén) Magyarország területén.
A termékeinket a hivatalos magyarországi márkaképviseletek támogatásával értékesítjük.
Notebook webáruház, laptop és számítógép javítás, szerviz Miskolc - Borsod
Sales[kukac]klickcomp.hu
Itt Klick-elget » Notebook bolt Laptop akció | Akció gyártóinktól | Árlista | Számítástechnikai Katalógus | Számítástechnikai Hírek | Szerviz | Rendszergazda | Kapcsolat | Cég Info | Cég Hírek | Fórumok | Web-bolt Gyors menü